PROMOSI "ARE IKAN"

Sila klik pada gambar untuk maklumat lanjut setiap produk








Thursday, July 21, 2011

Qaseh Collagen - Cantik dan Sihat Luar & Dalam, Kulit juga putih gebu!

QASEH COLLAGEN - TERKINI DI PASARAN!

bukan sahaja sihat dan cantik luar dan dalam, malah kulit juga putih gebu! 
ketahui apakah rahsia kandungannya....

1 box ada 10 sachets
1set ada 3 box, 30 sachets utk 1 bulan
PERISA CHOKLAT YANG ENAK!




QASEH COLLAGEN SESUAI DIMINUM SETIAP WANITA
Qaseh Collagen minuman kesihatan dan kecantikan yang dibuat khas untuk wanita kini. Ia boleh diminum oleh setiap wanita tidak kira yang berkahwin atau pun yang belum berkahwin. Qaseh Collagen dicipta khas untuk wanita Malaysia kini dan amat sesuai diminum untuk kesihatan dan kecantikan.  Ia mengandungi Collagen yg telah terbukti berkesan untuk menjadikan kulit pemakainya kelihatan gebu anjal dan bersinar. Perisa coklat menjadi pilihan setelah kajian dilakukan. Qaseh Collagen diperbuat daripada Marine Collagen, Serbuk Mutiara, Pueraria Mirifica, Acacia Gum (fiber), Kacip Fatimah dan L-Gluthathion. Kandungan ini mampu mencerahkan kulit, memudarkan parut, merawat kulit, menganjalkan, memberi kecergasan dan merawat organ intim wanita.


QASEH COLLAGEN - PERUBAHAN DAPAT DI  LIHAT SEAWAL 7 HARI!


KHASIAT QASEH COLLAGEN


  • mencerahkan kulit pada wajah dan juga tubuh badan
  • kulit bersinar
  • juga mencerahkan dari dalam badan
  • mencerahkan kulit yang kusam
  • mengurangkan jerawat dan parut
  • kulit menjadi gebu dan mulus
  • menegangkan payudara dan memontokkan punggung
  • badan menjadi ringan dan mudah untuk bekerja
  • mudah untuk bangun pagi
  • badan rasa bertenaga dan cergas
  • rekahan pada tumit menjadi licin
  • ketiak dan celahan pelipat, siku menjadi cerah
  • mengecilkan peha juga membentuk badan menjadi menarik
  • mengurangkan masalah keguguran rambut
  • melawaskan, memudahkan pencernaan
  • mengurangkan kedut di muka
  • melambatkan proses penuaan
  • menambahkan kalsium
  • mengurangkan masalah resdung
  • mengeratkan hubungan suami isteri

RAHSIA KANDUNGANNYA ADALAH....

Marine Collagen
Collagen atau kolagen biasanya secara semula jadi memang terdapat dalam badan kita. Seiring dengan peredaran masa pengeluaran kolagen semula jadi tersebut telah berkurangan, kekurangan tersebut akan menyebabkan kulit kita berkedut, hilang keanjalan dan kelihatan kusam. Untuk menggantikan amaun kolagen yang tidak cukup kita perlu mengambil Kolagen.Seiring dengan permintaan pasaran muslim, kolagen dari ikan (hidupan marin) telah diperkenalkan dalam pasaran. Penggunaan Marine Collagen/ kolagen ikan lebih mendapat tempat di hati pengguna malaysia/negara islam.


Kacip Fatimah
Telah terkenal dalam dunia melayu sebagai herba  yang boleh membantu kaum wanita dalam menguatkan otot bahagian intim wanita. Selain itu ia juga ia boleh mengurangkan segugut dan juga menambahkan  kecergasan.

Pueraria Mirifica
Adalah sejenis tumbuhan yang kaya dengan phyto-estrogen yang mana ia mampu melengkapkan keperluan estrogen (hormon kewanitaan) dalam badan sesorang. Peningkatan umur menyebabkan rembesan estrogen berkurangan, Kadangkala emosi menyebabkan estrogen tidak seimbang.. Phyto estrogen  dari peuraria membantu melengkapkan estrogen tersebut. Hasilnya, keseimbangan hormon tercapai seterusnya akan menjadikan tubuh wanita cantik, payudara terbentuk indah, kuku dan rambut lebih sihat dan mengurangkan kusam pada wajah.


L-Glutathion
Adalah sejenis protein yang membantu kita mendapatkan kulit yang cerah secara semula jadi. Ia juga membantu membasmi radikal bebas dalam badan.

Pearl Powder
Serbuk mutiara telah lama digunakan dalam perubatan Cina untuk mendapatkan kulit yang cantik dan mulus.  Kandungan nya kaya dengan asid amino membantu pembentukan kulit yang cerah dan cantik. Ia juga kaya dengan kalsium yang baik untuk tulang kita. Kajian saintifik menunjukkan Pearl Powder menjadi sumber kalsium terbaik .

Acacia Gum
Juga dikenali sebagai gum arabic adalah serat boleh larut yang mampu membantu kita mengatasi masalah sembelit. Ia juga menjadikan sistem pencernaan lebih sihat, mengelakan kanser kolon dan mebantu proses detoxifikasi (pembuangan toxin) dalam 

CARA MINUM
Boleh dibancuh bersama segelas air panas mengikut kemahuan anda. 
Sesuai diminum sebelum sarapan pagi. Sekali dalam satu hari.Atau ;
Sesuai diminum sebelum sarapan pagi dan juga pada waktu malam.
2 kali dalam satu hari


SOALAN-SOALAN LAZIM

Kenapa sesetengah pengguna mendapat kesan yg cepat berbanding pengguna lain?

Setiap wanita mempunyai metabolisme yang berbeza, kimia dlm badan yang beza dan berat badan yg berbeza. Bagi mereka yang mendapat keputusan awal bermakna bahawa badan mereka telah menyerap komponen dengan baik. Terdapat banyak faktor seperti tekanan, gaya hidup, diet dan lain2 yang boleh menjejaskan keputusan. Oleh itu untuk mendapat keputusan yg baik haruslah menggunanya mengikut peraturan dan berterusan.

"Tahap glutathione dalam hati dikaitkan dengan keupayaan untuk menyahtoksik hati. Semakin tinggi kandungan glutathione, lebih besar kapasiti hati untuk menyahtoksik bahan kimia berbahaya. Biasanya, apabila kita terdedah kepada bahan kimia yang boleh merosakkan hati termasuk alkohol, kepekatan glutation di dalam hati dapat dikurangkan dengan ketara. Pengurangan ini membuat hati mudah terdedah kepada kerosakan. "

"tiada kesan sampingan untuk Qaseh Collagen walaupun dalam penggunaan jangka masa panjang. Seperti yg diketahui Qaseh Collagen merawat kulit juga kesihatan badan."

"Kami telah membuat penyelidikan dan amat yakin dengan produk ini terbukti bahawa ia benar-benar memberi kesan utk mengurangkan, kulit yang putih berseri, badan yang langsing dan sihat. Kami bersama-sama dengan beribu-ribu pengguna telah melihat keputusan dan tidak mengecewakan. Ia benar-benar mencerahkan kulit dalam tempoh masa yang singkat dan juga menggalakkan kesihatan yang lebih baik"

"Qaseh Collagen sangat selamat untuk digunakan dan tidak akan menyebabkan sebarang kesan berbahaya kepada pengguna walaupun pada usia muda, bagaimanapun, kami mengesyorkan pengguna harus sekurang-kurangnya berumur 18 tahun ke atas. Kami mahu memastikan bahawa mereka matang dan faham menggunakan produk ini. Ia penting kepada kami pengguna sedar dan memahami bagaimana untuk mengambil Qaseh Collagen yang betul dan mampu untuk mencapai keputusan dan tidak membuang masa dan wang."

"Berdasarkan kepada kajian kami, lebih baik mengambil minuman Qaseh Collagen dengan perut yang kosong. Badan anda berkemungkinan besar akan menyerap jumlah yang tertinggi kerana ia hanya tertumpu pada hanya salah satu bahan. Jika diminum selepas makan,  mungkin terdapat kecenderungan badan tidak menyerap sepenuhnya kerana sudah ada bahan-bahan yang terdapat di dalam perut yang boleh menghalang proses penyerapan."

"Untuk wanita yang mengandung tidak dibenarkan. Glutathione memainkan peranan penting dalam pertumbuhan janin, kesuburan dan proses bagi kehamilan yang sihat. Ia juga melindungi  ibu dan janin dari kesan kerosakan radikal bebas dan tekanan oksidatif. Walau bagaimanapun, Asid Alpha Lipoik adalah tidak digalakkan kepada wanita mengandung. Oleh itu, wanita yang mengandung dan juga yang ingin menggunakan produk perlu menunggu sehingga mereka telah melahirkan anak." 

******************
Bila saya berhenti minum qaseh collagen adakah muka saya kembali kusam?

Collagen dalam badan akan berkurangan setiap hari, sebab itu kulit kita akan berkedut, kusam dan kendur. Oleh itu badan kita perlukan collagen tambahan utk mengelakkan kedutan yg cepat.
Ramai yg tanya kalau berhenti minum akan kusam or kendur semula ke?sebenarnya bukan sebab berhenti minum collagen tapi sememangnya collagen dalam badan kita berkurangan setiap hari mengikut peringkat umur, sbb itulah kitasebagai wanita kene minum collagen supaya melambatkan kedutan dan kenduran pada wajah dan badan especially bagi wanita yang ingin sentiasa kelihatan muda dan cantik.

[PERMASALAHANNYA ADALAH KADAR GLUTATHIONE DALAM TUBUH AKAN MENURUN SEJAK USIA 20 TAHUN SERTA TIDAK STABIL, LEBIH-LEBIH LAGI SEKARANG INI MAKIN BANYAKNYA PENCEMARAN UDARA, MENGUNAKAN PESTISIDE DAN POLA MAKANAN YANG TIDAK SIHAT. INI MENYEBABKAN PENURUNAN GLUTATHION SEMAKIN CEPAT]

Dan Qaseh Collagen adalah pilihan yang tepat kerana ia mengandungi L-Glutathion iaitu mampu melambatkan penuaan serta mampu mencerahkan kulit untuk satu badan bukan hanya dimuka sahaja. Manakala, kulit pula kelihatan bersinar dengan sokongan serbuk mutiara yang terkenal mampu memberi kesan kecantikan.
Selain itu, Qaseh Collagen mengandungi gum acasia yg memudahkan sistem pencernaan dan juga mampu mengembalikan kelangsingan badan. Ia juga bukan sahaja mencantekkan malah juga amat baik utk kesihatan.

KINI QASEH COLLAGEN BERWAJAH BARU, NEW PACKAGING!

Qaseh Collagen telah di sahkan HALAL. Minumlah tanpa was-was!


TESTIMONI-TESTIMONI

ini dari pengalaman mawa sendiri.. x habis 1 box ..kwn2 office dh nmpak perubahan kulit muka yg semakin cerah & glowing.. apa lagi teruslah mawa promo pd kwn ofc & share dgn rakan dallyna & di grp.. then kwn2 ofc juga komen mawa dh nmpk slim..alhamdullilah.. :)"
**************************************************************
"bila melihat qaseh collagen saya terus tertarik untuk mencuba walaupun merasa was-was tetapi saya x sangka qaseh collagen amat berkesan dalam kehidupan saya dan suami. Saya menggunakan qaseh collagen tanpa pengetahuan suami dan yang paling saya gembira suami memuji perubahan kulit saya dan juga hubungan kami. Alhamdulillah, saya akan menjadi pembeli tetap untuk produk qaseh collagen. Harap qaseh collagen berterusan memberi kesan pada saya" siti
**************************************************************
"wahhhhh...tak sangka laaa berat badan saya boleh turun. Sebelom ni susah betol berat badan saya nak turun, hampir 3 tahun jugak laa asyik naik jee, tetapi bila minum Qaseh Collagen berat badan saya turun 2kg. Alhamdulillah..turun sikit pun tak apa, janji berat saya turun kak :) Terima Kasih kak Qaseh, sayang akak :)" maria
**************************************************************
Harini dah untuk set yg ke-2, Su minum 2 kali sehari...pagi ni Su excited sgt2 sebab muka Su nampak macam lain sangat tau, glowing gitew..kulit badan dah makin cerah..yg Su perasan kedut bawah mata dah kurang, breast pula makin terletak cantik..tak sabar nak abiskn set ke-2 collagen..cayang qaseh collagen"
**************************************************************
"Qaseh Collagen ni buatkan kuku saya nampak sihat dan cantik. Kulit di tangan saya juga nampak lembab dan tidak kering. Sebelum ini bila guris ditangan akan ade line putih, tapi sekarang suda tiada lagi." Lina
**************************************************************
"sebelum ini saya sudah cuba produk lain tetapi badan saya semakin naik, apabila saya menggunakn Qaseh Collagen, berat saya turun 4kg dalam masa sebulan. Sebelum ini saya mengalami masalah untuk membuang. Dengan Qaseh Collagen, saya sangat gembira dan berpuas hati. Cubalah..Qaseh Collagen amat berkesan!" illy
**************************************************************
"saya dah masuk untuk kotak yg kedua dan kulit muka dah nampak perbezaan ketara, terutama kulit semakin cerah dan kurang berminyak dan yang paling bes rekahan pada tumit kaki dah ilang..suka sangat:)rambut yg gugur pun makin kurang:)breast rasa mcm tegang n nampak naik;)terima kasih QASEH COLLAGEN:)" shima
**************************************************************
"saya Linda, surirumahtangga, 31, setelah 2 minggu menggunakan Qaseh Collagen payudara saya semakin anjal dan hubungan saya dan suami sangat berkesan. Saya juga rasa mudah untuk bangun pagi dan badan terasa ringan untuk membuat kerja rumah. Perasaan saya juga rasa hepi  je. Kesan selulit di perut juga semakin pudar"
**************************************************************  
"saya mmg mempunyai masalah jerawat dan sukar utk membuang...alhamdulillah setelah menggunakan produk qaseh collagen..masalah tersebut dapat diatasi. Jerawat di muka semakin surut dan setiap hari saya akan ke toilet. Warna kulit muka juga nampak sekata" puteri sofea
**************************************************************
"salam qaseh k la prodak u nie i dh cube 7 ari i memang ad resdong. Hidung i memang ada lubang2 alhamdullilah sedikit dah tertutup dn thun lepas i ada kena 1 penyakit gatal2 punya la  sedap kalu garu sampai jadi kudis i pgi jmpe doktor dn doktor kata kudis buta tapi kudis buta nie mamang tingal kn parut yg hitam2 x cantik la klau kita tngok tapi bila i minum QC memang betul la dah pudar sikit tq" juliana
**************************************************************
"hi QC perisa chochalate ni memang sedap la. Saya ada prob rambut gugur. Bila saya minum produk qaseh collagen memang berkesan kurang gugur. Kulit juga bertambah cerah dan gebu.Memang superb. Tq QC. selalu my hubby puji cantik2" tina







BERAPAKAH YANG PERLU ANDA KELUARKAN
UNTUK SESUATU YANG TELAH TERBUKTI?



HARGA 1 SET (3 BOX) 30 SACHETS, UNTUK 1 BULAN

RM75.00 SAHAJA! - SEMENANJUNG
RM85.00 -  SABAH/SARAWAK
KOS POS PERCUMA SEMENANJUNG
RM10 SABAH/SARAWAK


CARA ORDER:
SMS [QASEH COLLAGEN, KUANTITI (BERAPA SET), NAMA, EMAIL, LOKASI] KE 017-3887198
* anda akan dihubungi semula



No comments:

Post a Comment