PROMOSI "ARE IKAN"

Sila klik pada gambar untuk maklumat lanjut setiap produk








TERKINI!! Pemanggang ayam/pizza PA5 (klik di sini)

Wednesday, December 21, 2011

GlutaWhite

GlutaWhite

Product Description
GlutaWhite dirumus khas untuk mereka yang menginginkan kulit yang putih mulus. Ia mengandungi ekstrak goji, ekstrak aloe vera, ekstrak biji anggur, ceri acerola, gluthathione, buah delima dan stevia. Supplemen antioksidan yang paling penting diambil pada masa kini dalam menangani sebarang kerosakan radikal bebas dan toksin pada tubuh. Kesannya anda seperti mendapat tubuh yang baru dan kulit yang semakin cerah, bersih dan bebas dari sebarang cela.


Ramuan: Tomato lyco, astaxanthin, goji ekstrak, aloe vera ekstrak, grape seed extract, acerola cherry, maltodextrin, gluthathione, pomegranate fruit ekstrak, stevia ekstrak.


1 Kotak: GLUTAWHITE – 14 SACHET


CARA MAKAN: AMBIL SATU UNCANG CURAHKAN KEDALAM MULUT. MINUM SEGELAS AIR KOSONG ATAU JUS BUAH-BUAHAN. MAKAN SETIAP PAGI SEBELUM MAKAN PAGI IAITU KETIKA PERUT KOSONG.


GlutaWhite Testimonial

Sarah, 28: Kulit saya tidak sekata dan kesan pigmentasi yang amat ketara membuatkan saya kurang selesa dengan penampilan saya. Pelbagai kosmetik dan produk mencantikan kulit telah saya cuba tetapi menemui jalan hampa. Setelah mencuba GlutaWhite saya dapati ia berkesan pada kulit saya.  Mungkin kerana bahab-bahan yang digunakan dalam GlutaWhite yang hanya ekstrak asli membuatkan ia sangat berkesan setelah di makan. Saya akan terus menggunakan GlutaWhite kerana saya yakin hanya GlutaWhite dapat menyelesaikan masalah kulit saya.


Sarimah, 35: Kulit saya mengalami masalah dimana warna kulit saya tidak sekata dan juga masalah pigmentasi berserta jerawat. Pelbagai makanan tambahan telah saya cuba dari kosmetik murah hingga ke yang paling mahal saya beli untuk merawat kulit saya. Setelah seorang kawan dipejabat bercerita mengenai kebaikan GlutaWhite pada mulanya tidak menarik minat saya untuk mencuba. Tetapi rakan saya terus membelikan saya satu kotak untuk mencuba. Setelah saya cuba saya dapati pada minggu pertama struktur kulit semakin halus. Maka saya terus mencuba lagi sehingga 4 bulan seterusnya. Kesan yang dapat lihat setelah itu adaah kulit saya semakin sekata dan masalah jerawat serta pigmentasi semakin berkurangan. Saya akan terus menggunakan GlutaWhite kerana saya yakin hanya dengan GlutaWhite dapat membantu saya.


HARGA RM75.00 (14 sachets)
KOS POS RM6 SEMENANJUNG
RM10 SABAH/SARAWAK
BELI 2 KOTAK RM150.00
KOS POS PERCUMA SELURUH MALAYSIA


CARA ORDER:
SMS [GLUTA WHITE, KUANTITI, NAMA, EMAIL, LOKASI] KE 017-3887198
* anda akan dihubungi semula


No comments:

Post a Comment