PROMOSI "ARE IKAN"

Sila klik pada gambar untuk maklumat lanjut setiap produk








TERKINI!! Pemanggang ayam/pizza PA5 (klik di sini)

Tuesday, September 3, 2013

Moze Herbs

Moze Herbs


Moze herbs merupakan gabungan ramuan herba terbaik malaysia yang mampu menurunkan kadar kandungan kolestrol dan asid urik dalam badan dengan cepat dan mampu menyalesaikan masalah anda serta keluarga seperti berikut:
  •     Penyakit Gout.
  •     Resdung.
  •     Sakit sendi, lutut, badan atau urat saraf.
  •     Kaki dan tangan bengkak.
  •     Sakit pinggang.
  •     Lenguh seluruh badan.
  •     Lemah tenaga.
  •     Angin sembelit.
  •     Sering berasa letih.
  •     Strok.
 Kandungan
1. Cengkih
Digunakan amat meluas didalam bidang perubatan ayurvedik, Cina dan juga Melayu.  Antara kegunaan utamanya ialah untuk masalah sistem penghadaman, masalah jangkitan virus dan juga digunakan untuk mengurangkan kadar gula didalam darah. 2. Mustaka
Banyak digunakan didalam perubatan Ayurvedik dan juga perubatan melayu.  Ianya biasa digunakan sebagai rawatan untuk darah tinggi, demam, gastrik, ketidak hadaman makanan dan juga keracunan makanan. 3. Halia
Digunakan dengan meluas semenjak dahulu lagi sebagai makanan tambahan untuk merawat dan juga mencegah pelbagai jenis penyakit.  Secara asasnya, halia telah diketahui boleh membantu dalam mengurangkan sakit bagi mereka yang mengalami masalah batu karang, arthritis dan juga gout.  Kajian juga mendapati bahawa halia dapat membantu mencairkan darah dan juga merendahkan kolestrol yang mana ini dapat membantu mengelakkan masalah jantung. 4. Rempah-rempah Perubatan Tradisional 5. Madu Lebah
Telah diketahui umum sebagai salah satu makanan tambahan yang terbaik.  Ianya telah diamalkan semenjak berzaman dahulu untuk mengekalkan kesihatan diri.  Madu lebah terbukti sebagai satu makanan tambahan anti-oksida, meningkatkan stamina, melegakan sakit tekak, meningkatkan antibodi dan lain – lain lagi. 6. Akar Kayu Patah Tehloh


Berapa lama perlu anda gunakan MOZE HERBS untuk mendapatkan kesan yang terbaik?

Anda akan mula merasai perubahan pada diri anda sekurang – kurangnya selepas 3 hari menggunakan MOZE HERBS mengikut aturan penggunaannya.  Antara kesan yang dapat anda rasai pada peringkat awal ini ialah tiada lagi lenguh – lenguh badan selepas seharian bekerja, badan dan minda yang lebih cergas apabila bangun pagi serta keadaan fizikal yang lebih bertenaga sepanjang hari.

Sebagai rawatan bagi mereka yang mengalami masalah ghout, strok, darah tinggi dan lain – lain.  Pengambilan MOZE HERBS perlu secara berterusan selama sekurang – kurangnya 30 hari.  Selama tempoh ini,  perubahan secara berperingkat dapat dilihat pada pesakit hari demi hari. 

Anda boleh berhenti menggunakan MOZE HERBS sekiranya anda merasakan pesakit sudah sembuh sepenuhnya. 



Cara Guna
Jika anda tidak mengalami penyakit serius maka anda ambilnya sebagai makanan tambahan
-2biji setiap pagi sebelum sarapan

Jika anda ingin merawat penyakit anda ambilnya
-2biji setiap pagi sebelum sarapan dan 2biji setiap petang.
 


TESTIMONI

Saya pernah kemalangan jalanraya. Dalam kemalangan tersebut kaki saya telah patah. Akibat dari kemalangan tersebut, lutut saya sering sakit dan kaki saya selalu kejang. Setelah seminggu mengambil moze herbs, masalah kaki saya beransur pulih. Sekarang saya dapat solat dengan sempurna.
Hj Haris, 60 tahun

Saya mempunyai jenis kulit berminyak dan mudah ditumbuhi jerawat. Pada bulan mac 2010, saya tersilap memakai produk kosmetik menyebabkan muka saya ditumbuhi jerawat dan agak kritikal. Kawan saya mengsyorkan saya memakan moze herbs. Selepas seminggu memakan moze herbs, jerawat saya mulai mati dan berkurangan dan muka saya mulai licin. Saya berpuas hati dengan moze herbs kerana dapat membantu masalah saya.
Siti, 23 tahun

Alahan adalah masalah utama saya. Setiap kali saya menyapu sampah, saya akan bersin dan selsema, begitu juga kalau cuaca sejuk saya akan selsema. Semenjak saya mengambil moze herbs pada waktu pagi, masalah saya dapat diatasi. Sekarang alahan saya sudah tiada lagi. Terima kasih Moze herbs.
Fatini, 15 tahun

Saya mengidap gout dan masalah saya ialah sendi – sendi saya sakit dan bengkak dan tangan saya sukar untuk diangkat.  Suatu hari kawan saya rekomenkan moze herbs.  Hari ketiga saya makan moze herbs, masalah sendi saya mulai berkurangan dan sekarang saya sangat cergas dan dapat berniaga dengan seronok.  Terima kasih Moze Herbs.
Mr. Yap,  68 Tahun

Saya terkena strok, menyebabkan pergerakan saya agak sukar. Tangan saya sebelah kanan tidak boleh digerakkan. Setelah seminggu memakan moze herbs, tangan saya mulai pulih, pergerakan saya mulai cergas. Saya bersyukur alhamdullillah sekarang saya dapat ke masjid untuk solat berjemaah.
En. Ahmad, 50 tahun

Masalah saya ialah apabila banyak berkerja lutut saya akan terasa sakit. Apabila mengambil moze herbs, selepas 3 hari, saya dapat merasakan masalah lutut saya tiada lagi, badan saya terasa cergas dan bersemangat. Terima kasih moze herbs.
Pn. Rozita, 43 tahun

Saya bersyukur, sakit lutut saya hilang selepas 5 hari penggunaan Moze Herbs ini. Sekarang nak melakukan amalan ibadah lebih selesa.
Puan Sakariah, 60 tahun.


SANGAT BERKESAN UNTUK MEREKA, PASTI BERKESAN UNTUK TUAN JUGA!!

BELUM CUBA BELUM TAHU.... 
ORDER SEKARANG JUGA!

Senarai harga tawaran Moze Herbs
1 botol (40 biji)     RM 60.00
2 botol (80 biji)     RM 110.00 (Jimat RM10.00)
3 botol (120 biji)   RM 150.00 (Jimat RM30.00)



FREE POSLAJU SELURUH MALAYSIA

  


CARA ORDER:
SMS [MOZE HERBS, KUANTITI, NAMA, EMAIL, LOKASI RINGKAS]
KE 017-3887198
* anda akan dihubungi semula
 

 

No comments:

Post a Comment